Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ фазов датчик жтв 2.0 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ фазов датчик жтв 2.0 тс

    Колеги помогмете ми
    Смених вече три фазови датчика на разпределителния вал и няма оправяне. Взел сам един втора употреба сложих го не трагна след това порачах нов от Англия с него почна да пали трудно когато е студена и лампата ми продалжава да свети шайбата е добре на разпределителния вал. Савет от къде може да ми прави проблеми ..
    2.4 JTD 136hpsigpic

  • #2
    Сигурен ли си, че е зацепена правилно. Да не е превъртяла шайбата на коляновия вал. Вземи я презацепи с индикатор и пети, ако не е направено вече де. Провери на диагностика какви грешки е записала и ги дай да ги видим. Виж и налягането на горивото. Проблемът като цяло може да е и на съвсем друго място. Датчиците е хубаво също да им се види сигнала с осцилоскоп.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      С кой мотор си CF1 или CF2,стария мотор има навика да си къса кабелите за датчика,откъм инсталацията на колата,често срещано явление при 145/6.Проверете кабелите,но тези които идват от инсталацията,кабела се къса на около 3-4 см. от самата букса.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        алфата е 155 коня ... не мисля че е превъртяла шайбата защото бутало на първи цилиндър си е най горе когато е на белег на маховика... а и от кабелите няма логика да е защото с новия датчик има разлика тоест с датчика на студен мотор пали трудно от третия пат и то на три цилиндъра и след това се оправя ...

        ---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:27 ----------

        може ли да е проблема в компютъра на колата...?
        2.4 JTD 136hpsigpic

        Comment


        • #5
          интересно е че първо смених ангренаж проблема дойде след зацепване без пети от превъртя зъб и половина и спря да пали отново я зацепиха без пети запали и светна дюзата след това ми я зацепваха два пъти с пети вече заради този датчик и не тръгна ...
          2.4 JTD 136hpsigpic

          Comment


          • #6
            Два различни датчика с един и същи калпав кабел до ECU - то могат да се държат различно.
            Тъй че започни с това, което те посъветва Mury и премери кабела открай докрай.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Не е от кабела друг е проблема...
              2.4 JTD 136hpsigpic

              Comment


              • #8
                Ами търсете го тогава,щом си сигурен че не е от кабела !!!!!
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Има ли значение този сатчик на Хол точно за модела ли трябва да отговаря ... защото новия датчик който сложих е от по стария модел и трябваше да сменям буксата ... а колата е по зле с него ???
                  2.4 JTD 136hpsigpic

                  Comment


                  • #10
                    Колега трябва да си сигурен в зацепването на ангренажа и след това да сменяш каквото и да е. Пиша това защото преди време имах същия проблем, оставих колата за смяна на ангренаж в 'оторизиран' сервиз и като отидохда я взема не палеше защото 'майсторите' бяха сбъркали зацепването.

                    Comment

                    Working...
                    X